سرور مجازی ارزان

شرکت طراحی سایت سایتکد نیز بعنوان یکی از شرکتهای تابعه نونگار پردازش است

سرور مجازی ارزان

۸۸ بازديد

سرور مجازی ارزان
اگر به دنبال خرید سرور مجازی ارزان هستید شرکت های زیادی خدمات سرور مجازی ارزان را ارائه می دهند که شما باید با بررسی ، تحقیق و جستجو به انتخاب سرور مجازی ارزان مورد تایید خود برآیید. در واقع کاربرد سرور مجازی ارزان این است که به تقسیم بندی منابع سرور واقعی به چند سرور مجازی برآید اما به طوری که هر کدام به صورت جداگانه عمل کنند و در کار یکدیگر هیچ دخالتی نداشته باشند هر کدام کنترل کاملی را بر روی سرور خود داشته باشد.
سرور مجازی ارزان برای کسانی که به امنیت طراحی سایت خود بسیار اهمیت می دهند بسیار مناسب می باشد چرا که یکی از ویژگی های مهم سرور مجازی دارای امنیت بالایی می باشد.
لازم به ذکر است که سرور مجازی از سرور اختصاصی هم ارزان تر هستند هم از امنیت شبکه بالایی بر خوردار هستند. سرور مجازی ارزان دارای انوع مختلفی می باشد از جمله: سرور مجازی لینوکس، سرور مجازی ویندوز، سرور مجازی اختصاصی، سرور مجازی اشتراکی، سرور مجازی ابری.

سرور مجازی

سرور مجازی VPS که مخفف Virtual Private Server می باشد یک اصطلاحی در زمینه هاستینگ (Hostin) می باشد. گاهی از سرور مجازی می توان به نام VDS (Virtual Dedicated Server ) نام برد.
سرور مجازی بخشی از قسمت سخت افزار سرور اختصاصی است. سرور مجازی یکی از بهترین ابزار برای برنامه نویسان همچنین ارتقا دهندگان اپلیکیشن، طراحان سایت می باشند اکثر مدیران سایت ها اقدام به خرید سرور مجازی می کنند تا با استفاده از سرور مجازی بتوانند از قدرت پردازش سرور استفاده کنند.
همچنین سرور مجازی را می توان به انواع سیستم عامل ویندوز ، سیستم عامل لینوکس ، میکروتیک و... تقسیم بندی کرد که هر کدام دارای مزایای مختلفی می باشد که بر حسب سلیقه و نیاز کاربران به انتخاب یکی از سرور مجازی بپردازند. لازم به ذکر است هر سرور مجازی دارای آی پی اختصاصی می باشد که توسط سرور مجازی می توان یک سرور مستقل را راه اندازی کرد.

سرور میکروتیک ارزان

سرور میکروتیک ارزان نام یک سیستم عامل مسیریابی می باشد. سرور میکروتیک ارزان قابلیت نصب بر روی کامپیوتر های خانگی را دارد که به صورت نرم افزاری علاوه بر این سخت افزاری در اختیار مشتریان قرار می گیرد مهم ترین هدفی که بر روی این سیستم عامل می توان نام برد مسیر یابی یا همان Routing می باشد. سرور میکروتینگ ارزان در شرکت های مختلفی قابل ارائه می باشند که می توان با بررسی های لازم اقدام به خرید سرور میکروتیک ارزان کرد.

مزایای سرور مجازی

مزایای سرور مجازی: از سرور مجازی در طراحی سایت شرکت ها و سازمان هایی که نیاز به فضایی که بیش تر از هاست و کمتر از سرور اختصاصی پاسخگو باشند را دارند مناسب می باشد. مزایای سرور مجازی عبارتند از:
• یکی از مزایای سرور مجازی دارای امنیت بسیار بالا
• در مدیریت سیستم عامل مستقل بوده همچنین هر نرم افزاری را که بخواهد نصب می کند
• دسترسی به root و قابلیت روشن خاموش reboot نمودن سرور از دیگر مزایای سرور مجازی می باشد
• دارای منابع کاملا مجزا
• اختصاصی بودن همچنین ذخیره سازی اطلاعات هم از دیگر مزایای سرور مجازی می باشد
• امکان گسترش برنامه در کمترین زمان ممکن
• در صورت کافی بودن منابع سرور مجازی می تواند تعداد بالایی از طراحی سایت ها را میزبانی کنند
• همچنین از مزایای سرور مجازی دیگر می توان به پرداخت هزینه کم تر هم اشاره کرد
• امکان انتقال سریع اطلاعات به ماشین های مجازی دیگر ، پیدا کردن دلیل مشکل به وجود آمده با سرعت زیاد هم از دیگر مزایای سرور مجازی می باشد.

سایر مزایای سرور مجازی و کاربرد هایی که دارد از جمله موارد زیر می باشد:
وب سرور: از طراحی سایت های پربازدید ، دارای ترافیک بالا ، فضای ذخیره سازی بالا می باشند استفاده می شود.
ایمیل سرور: برای استفاده از ایمیل سرور که تعداد محدودی برای ارسال و دریافت ایمیل ندارند.
اپلیکیشن سرور: برای ایجاد همچنین راه اندازی اپلیکیشن خاص می توان از این سرور استفاده کرد.
دیتابیس سرور: در فضای اختصاصی مجازی بدون محدودیتی دارای فضای ذخیره سازی بیش تری نسبت به سرویس اشتراکی در اختیار طراحی سایت ها قرار می دهند.
توسعه دهنده عملکرد طراحی سایت: اگر موردی بر روی یکی ازبخش ها به وجود بیاید بخش های دیگر به کار خود ادامه می دهند همچنین با مشکلی رو به رو نمی شوند.

سرور مجازی چین China

سرور مجازی اختصاصی که مورد علاقه ی شرکت ها سازمان ها و... می باشد برای ارائه خدمات خود نیاز به منابع بیش تری دارند یکی از سرور های مجازی سرور مجازی چین China می باشد که به آن VPS هم گفته می شود. عبارت Virtual Private server China می باشد سرور مجازی چین هم مانند سرور مجازی های دیگر کشور ها می باشد که برای کارهایی مانند وب گردی ، میزبانی اپلیکیشن ، وب بسیار مناسب و دارای اهمیت می باشد میزبانی سرور مجازی چین بر روی مجازی ساز VMware می باشد.
سرور مجازی چین China دارای مزایایی می باشند از جمله:
دارای منابع کاملا اختصاصی ، هارد SSD تمامی پلن ، امکان ارائه سیستم عامل ویندوز ، دارای ترافیک نا محدود ، از طریق ریموت دسکتاپ قابل دسترس می باشند ، تحویل سرور مجازی چین China در کمترین زمان ممکن دارای پشتیبانی 24 ساعته را دارا می باشند.

سرور مجازی ارزان فرانسه

یکی از انتخاب های مناسب برای خرید سرور مجازی، سرور مجازی ارزان فرانسه می باشد سرور مجازی فرانسه که دارای پهنا همچنین کیفیت بالایی در شبکه های جهانی می باشد این سرور مجازی از پردازنده های بالا در مجهزترین دیتاسنتر اروپا که واقع در بهترین موقعیت در فرانسه است می باشد کسانی که به دانلود و آپلود بالا نیاز دارند با خیال راحت می توانند از این سرور مجازی ارزان فرانسه استفاده کنند.

خرید گیم سرور ارزان

از آن جایی که یکی از مهمترین فاکتور های موجود در سرور بازی یا گیم سرعت اجرا ، کیفیت ارتباط کاربران می باشد وجود هر گونه اختلال در این بازی باعث به وجود آمدن مشکلاتی می شود برای خرید گیم سرور ارزان می توانید با تحقیق ، بررسی بر روی شرکت مورد نظر در نهایت شرکتی که دارای سابقه خوب همچنین برنامه ریزی دقیق در عین حال بهترین خدمات را در زمینه خرید گیم سرور ارزان ارائه می دهند را انتخاب کنید. از آن جایی که کیفیت ، سرعت بازی برای کاربران دارای اهمیت می باشد. اگر در طول روند بازی به مشکلی بر بخورند بازی جذابیت خود را از دست خواهد داد کسانی که نیاز به خرید گیم سرور ارزان دارند باید ببینند که با توجه به توقعاتی که از یک خرید گیم سرور ارزان دارند کدام شرکت امکانات خوبی را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد و مزایای کدام شرکت مربوطه بهتر است بر طبق معیارها اقدام به انتخاب سرور مورد نظر کنند.

سوالات رایج در خصوص سرور مجازی عبارتند از:

قسمت هاست و دامنه چقدر است؟
بسته به میزان و نوع مصرف است و حدوداً سالی 200 تا 300 هزار تومان

آیا کسانی که به خرید سرور مجازی می پردازند نیاز به دانش مدیریت سرور را دارند؟
ممکن است برای شما این سوال پیش بیاید که آیا کسانی که به سرور مجازی نیاز دارند حتما باید به دانش مدیریت سرور مجازی مسلط باشند؟ ما در پاسخ این پرسش به شما می گوییم که خیر کسانی که نیاز دارند تا سرور مجازی بگیرند اصلا نیازی به داشتن دانش مدیریت سرور همچنین پشتیبانی سرور را ندارند با داشتن پشتیبانی شرکت مربوطه می توانید هر کجا به مشکل خاصی که بر خوردید به رفع مشکل بپردازید داشتن پشتیبانی مناسب ، 24 ساعته یکی از ویژگی های مهم شرکت مورد نظر می باشد.

اگر از سرور مجازی ارزان استفاده کنیم چند عدد ایمیل در ساعت می توانیم برای مخاطبان ارسال کنیم؟
در صورت استفاده از سرور مجازی محدودیتی برای ارسال ایمیل در روز وجود ندارد اما شما باید برای پیشگیری از بلاک شدن ایمیل هایی را که در ساعت ارسال می کنید حداکثر 1000 عدد باشد.

طراحی سایت

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.